úterý 4. ledna 2011

Dnešní den probíhal tak nějak poklidně. Jo až na to, že jsem zjistila, že od nového roku mi udělali pěknou paseku v televizním programu. Od půl druhé dávali ve všední den seriál Doktorka Quinová, pro mě taková pohodovka-slaďák,  kolem té půl druhé vetšinou Viktorka vstává,takže jsem si uvařila kafe a už i Viki to měla naučené že na mě volala mami seriál, bude Saly (fešák doktorky), když skončila tak jsme se vypravily pro Domču do školky.  No a teď koukám do programu a místo toho běží až snad do tří hodin Sama doma!!! A Quinovou davaj ráno od půl desáté, což jsme většinou třeba na nákupu nebo v létě na hřišti.  A  od půl paté měly děti naučenou Kouzelnou školku a to taky nedávají.  V létě budeme venku,ale teď přes zimu to byla pro ně dobrá půlhodinka na kterou se těšily.(to jsou starosti matky na rodič. dovolené, co?)

No dneska dopoledne jsme se s Viktorkou stavily v knihovně. Měly tam  dvě knížky od S.Monyové, moje oblíbenkyně, tak jsem je hned zabavila, Viktorka vybrala tradične celou bednu s Krtkem. Odpoledne jsme jeli do jeskyně.

1 komentář:

  1. Je z fotky patrné, že tentokrát jeskyně byla v relaxačním trendu. Žádné disko, toby se tatínkovi vedle Domči spinkalo !!!!!

    OdpovědětVymazat