středa 12. ledna 2011



Dnešní den začal hekticky. Ráno dát Domču do školky a vyrazit na úřady s Viki. První věc se nám podařilo úspěšně vyřídit, jenže to už Viktorce stačilo a začala se dožadovat.....návratu domů, lízátka a puštění krtka. Jenže druhou věc bylo potřeba taky vyřídit dneska, protože jen dnes je na příslušném oddělení úřední den, tak jsem zatnula zuby a šla, tam fronta, Viki znuděná, zlobivá. Když na nás došla řada, tak jsem se dozvěděla že všechno špatně!!! Na poště nám to včera blbě vyplnili, dokonce Petra označili za Vaška :-) no jenže naše blbost byla i to, že jsme si to nezkontrolovali a prostě jednoduše spoléhali na to, že mladík za přepážkou jen opíše jména z OP,tak co by na tom mohl zkazit... Takže jsem měla přijít dneska znova ještě jednou pro nové papíry. Ještě  začerstva  jsem vlítla na poštu a dožadovala se toho mladíka co tam seděl včera. Měl štěstí, že měl dnes odpolední a odpoledne už jsem vychladla a nešla tam. Konečná  byla, když  Viki zakopla a rozplácla se v břečce naředěné psíma h....a. Při představě, že to celé budu muset absolvovat dnes ještě jednou volám dědovi, jestli by nepřijel Viktorku pohlidat.Asi jsem zněla zoufale, protože děda jen řekl :Sedám do auta a jedu. A zavěsil. S Viktorkou tvořil dorty a  byl tu do té doby, než jsme šli vyzvednout Domíka a odvezl nás k jeskyni.Takže dědo díky! Dneska s náma byla Iva s Vincentem. Hodinu jsme příjemně proklábosily a potom jsme si ještě došli na hranolky.

Žádné komentáře:

Okomentovat