neděle 30. ledna 2011

Poslední dobou

není nálada fotit ani psát, jenže.... o víkendu jsme byli na chatě a děda mi už hlásil " dlouho jsi nic nepsala na blog viď "? (je pravidelný čtenář a komentátor) A zbystřil můj foťák, který jsem si vzala kdyby náhodou něco (ale spíš nic) a začal cvakat jednu fotku za druhou. Takže většina fotek je jeho dílko a já cítím, že mu je sem prostě musím dát.
Dopravní koberec a auta.

Eliška nakládala sníh

a Viki musela vozit kolečko.

Domča- čekající se sekyrkou až mu táta a dědou nařežou dřevo na rozštípání

Tyhle dvě fotky nepotřebují komentář. Jsem ráda, že se mají rádi :-)


Viki kouká v televizi  na Krtka,ale zároveň sleduje dění venku, co se děje u špalku.

1 komentář:

  1. Byl to opravdu pohodový víkend, bylo co fotit a všichni si to jakse patří užívali. Babča s Domčou asi nejvíc !!!

    OdpovědětVymazat