pondělí 20. prosince 2010

Dnes


měli děti  jednu ze svých světlých chvilek. Dopoledne se vůbec nehádali, nepoštuchovali,ale krásně si spolu hráli. Do hry zapojovali i mě,takže mezi úklidem jsem pořád musela něco jako ochutnávat a vykřikovat to je dobrotááá, ještě mi uvařte polívku...no ta je výýýýborná. Pak si dělali pelíšky a léčili zvířátka. Roztahali teda co se dalo,ale byl KLID.Takže jsem je u oběda pochválila, že jsou dneska hodní a Domča, protože je dítě skromné a pohotové mi hned odpověděl: "No to by chtělo nějakou odměnu viď?!" Tak se ptám co by to jako mělo být a on že by chtěl jít do mekáče.Tak sme odpoledne vyrazili. Cestou jsme šli kolem kádí s kaprama. Viktorka by nejradši vlezla k těm kaprům ,ale Domča se tvářil znechuceně a pořád opakoval "to sou chudáčci ty kapři, když je lidi sní".

Žádné komentáře:

Okomentovat