středa 29. prosince 2010

Ráno


teda spíš hodně brzo ráno, jsem se probudila s ucpaným nosem. Po předchozích nachlazeních všech členů rodiny nebyla v Sanorinu ani kapka, už jsem neusnula. Dopoledne jsme se tedy vydali do lékárny doplnit chybějící zásoby  a já se mohla konečně nadechnout nosem. Ještě jsme došli do cukrárny objednat chlebíčky na pátek.Myslela jsem, že po obědě půjde Viktorka spát a já to ráno doženu s ní,ale nakonec spát nešla. Odpoledne už jim byla dlouhá chvíle, tak jsem se zmobilizovala, že půjdeme na kopec bobovat. Takže cca půl hodiny trvalo oblíkání+doprava na kopec a za půl hodiny jsem zavelela odchod domů, byla strašná zima a začalo mě bolet v krku.  Sečteno a podtrženo, dneska mám dost a jdu si teď hned lehnout. (no ještě mrknu na facebook,ale jen mrknu)

Žádné komentáře:

Okomentovat