pátek 17. prosince 2010

Farma



Už delší dobu má Petr farmu. Má jí sice jen na počítači,ale práci na ní bere velmi zodpovedně. Takže třeba náš program dopoledne  začne tak, že se zeptám jestli pojedeme na nákup a odpovědí mi je: Jo jen tady zasadím salát, to je pět minut. A za dvě hodiny, když projížíme mezi regály mi je připomenuto, že za půl hodiny dozrajou jahody a bylo by teda dobré se do té doby vrátit, jinak to všechno schnije a je to v čudu a bude to muset dělat znova. Když otevřeme dveře bytu dostane zase pokyn Domča, protože ten farmu taky umí ovládat a není obalen taškami : Domí zapni počítač a jdi všechno sklidit. Večer, když už Viktorka spí a kluci se zavřou v pokojíku, ke mě do obýváku  doléhají slova jako: celer, kombajn, pšenice, vejcárna. Ve Zdicích má Domča zase hru Zahradnice, kde pěstuje různé rostliny. Lana to bedlivě sleduje a když jí to přestane bavit natáhne si u Domíska tlapky.

1 komentář:

  1. Moc mě potěšilo a pobavilo, to hezké povídání - FARMA - mám za to, že je to především pro Domču dobré, aby si uvědomil jak to vlastně chodí ne jen na té farmě, ale i v životě.Když se snažíš, plníš a dodržuješ zadané úkoly tak máš ! Zkrátka je to lepší než ty bojovky atd.
    A nejlepší je na tom to, že to hrajou spolu s tátou a má jeho plnou podporu a důvěru to je super !!!!
    Líbí se mi jak hezky a s citem to dokážeš zachytit a popsat, onu krásnou atmosferu večera, to nadšení těch Tvých farmářů.
    Mari jen tak dál, nemá to opravdu chybu ..... !!

    OdpovědětVymazat